Anasayfa » İşte Benim Stilim İvana Sert Neden Yok? Neden Ayrıldı?
İşte Benim Stilim İvana Sert Neden Yok? Neden Ayrıldı?
22:41:00Admin
İŞTE BENİM STİLİM'DE İVANA SERT AYRILDI...

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasında jüri üyelerinden İvana Sert programdan ayrıldı. Peki İvana Sert neden artık işte Benim Stilimde yok? İşte ayrılığın sebebi...

İvana Sert İşte Benim Stilim'den Kovuldu mu?
İşte Benim Stilim yarışmasının jürilerinden İvana Sert ve Nur Yerlitaş arasında tartışma yaşandı. iki jüri üyesi bir anda tartışmaya başladı. İkili arasındaki tartışma nedeni ile çekimler tamamlanamadı. Dünkü bölüm bu nedenle yayınlanmadı. İki jüri arasındaki tartışma nedeni ile İvana Sert jüri üyeliğinden ayrılmak zorunda kaldı.

Peki şimdi ne olacak?
İ;vana Sert'in Yerine Kim Gelecek?
Şimdi izleyiciler merakla İvana Sert'in yerine jüri koltuğuna kimin oturacağını merak ediyor. Bakalım yeni jüri üyesi kim olacak.

Bugünkü bölümde konuk jüri olarak Hakan Ural olacak...

İvana Sert ile Nur Yerlitaş Neden Kavga Etti?
İki jüri üyesinin arasında başlayan ve İvana Sert'in kovulmasına neden olan kavganın nedeni çok merak ediliyor. Nur Yerlitaş ile İvana Sert neden kavga etti, neden tartıştı ilerleyen günlerde ortaya çıkacaktır...
Kaynak: uçankuş

Benzerler
YORUMLAR

Recent Posts